Вівторок 12 листопада 2019 р. 20:18 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу

Регуляторна політика

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.08.2011 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату  за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»


1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.08.2011 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату  за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління економіки Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: приведення розмірів плати за послуги з оформлення документації, пов’язаної з порушенням благоустрою міста, до фактичного рівня витрат на надання цих послуг КП «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради, посилення контролю за розміщенням соціальної реклами та забезпечення якісного виконання підприємством покладених на нього функцій з контролю за благоустроєм м. Чернігова.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта: з 15 серпня 2012 року по 28 серпня 2012 року.

5. Тип відстеження регуляторного акта: повторне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження: аналітичний, статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.08.2011 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату  за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» здійснено за такими показниками:

− середньомісячний розмір платежів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів; 

− кількість засобів зовнішньої реклами;

− кількість дозволів на розміщення рекламних засобів на кінець півріччя;

− обсяг розміщеної соціальної реклами;

− рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта.

№ з/п

Показники результативності

І півріччя 2011 року

І півріччя 2012 року

1.

Середньомісячний розмір платежів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, грн.

120,4

139,6

2.

Кількість засобів зовнішньої реклами, одиниць

723

859

3.

Кількість дозволів на розміщення рекламних засобів на кінець півріччя, одиниць

723

859

4.

 

Обсяг розміщеної соціальної реклами, %

14,6

15,2

      

Щодо рівня поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту  зазначимо, що рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 18.08.2011 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату  за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» було оприлюднено на офіційному сайті Чернігівської міської ради та розміщено на інформаційному стенді в приміщенні КП «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Прийняття рішення, яке регламентує порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів (для розміщення засобів зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Чернігова, або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Чернігова, з урахуванням актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами сприяло збільшенню платежів за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів КП «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради, підвищенню обсягів розміщеної соціальної реклами та не призвело до зменшення кількості рекламних засобів.

Отже, прийняття даного рішення забезпечило досягнення визначених цілей.


Начальник управління економіки
     Чернігівської міської ради                                                                         Л. В. Максименко

Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.